NIVEA MEN

Tõhus ja lihtne nahahooldus aktiivsetele meestele

Väike pingutus, võimas efekt
- alusta päeva energiliselt - 

Väike pingutus, võimas efekt
- alusta päeva energiliselt - 

NIVEA MEN on juhtiv meeste näohooldustoodete bränd maailmas. Toodete valik ulatub intensiivsest näokreemist virgutava dušigeeli ja moeka soengugeelini. Slogan „Kõik algab sinust!” on just nii lihtne ja võimas nagu tootedki.

Veebisaidile
Faktid brändi kohta
  • NIVEA MEN

    Üks juhtivaid brände meeste näohooldustoodete seas
    Tootearenduses arvestatakse piirkondlikke eripärasid

    Keskendutakse toodetele, mis on võimalikult kiired ja tõhusad
    Viimastel aastatel on meeste kosmeetikatoodete turg kasvanud umbes 5%
    Meeste naha väliskiht on 15-20% pakseb kui naiste nahk ja see sisaldab ka rohkem toetavat kollageeni
  • Meeste näohooldustooted

    Mehed vannitoas

    Beiersdorfi turu-uuringud pakuvad huvitavaid andmeid meeste harjumuspäraste vannitoategevuste kohta. Kui briti mehed veedavad vannitoas keskmiselt 26 minutit päevas, siis saksa mehed viibivad seal umbes 30,7 minutit, mis annab neile itaallaste järel teise koha. Meeste kosmeetikatoodete turg peegeldab nahahoolduse tähtsust meeste jaoks. Viimastel aastatel on see kasvanud keskmiselt 5% võrra.

  • Nahahoolduse ajendid

    Konkurentsivõime versus hea enesetunne

    Hea enesetunde tegur ei mängi meeste nahahoolduses (veel) olulist rolli. Mehi motiveerivad nahka hooldama kolleegid tööl ja nende abikaasad. Beiersdorfi uuringu tulemuste kohaselt tunneb enam kui 65 protsenti saksa meestest end atraktiivsemana ja rohkem kui pool nendest enesekindlamana, kasutades nahahooldusvahendeid.

  • Meeste naha eripärad

    Kas meestel on paksem nahk?

    Meeste naha väliskiht on 15–20 protsenti paksem kui naiste nahal ja see sisaldab ka rohkem toetavat kollageeni. Kuna meeste naha struktuur on tugevam, on see paremini kaitstud UV-kiirguse ja kahjulike keskkonnamõjude eest. Seepärast vajavad mehed vähem pehmendavaid ja rohkem niisutavaid tooteid kui naised.

  • Meeste nahk maailmas

    Nahahoolduse erinevad nõuded riigiti

    Piirkondlikud eripärad mängivad tootearenduses olulist rolli. Prantsuse meestel kipub olema kuiv nahk, mis on vastuvõtlik saaste mõju suhtes. Vene meeste nahk on kõige tundlikum. Pooled Hiina meestest vajavad aga tooteid rasusele nahale.

  • Kiire ja tõhus

    Mida mehed päriselt tahavad

    Beiersdorf on leidnud sellele kinnitust mitmetes uuringutes, nii keskendutakse tootesarjas NIVEA MEN selliste toodete väljatöötamisele, mida on lihtne kasutada ja mis on tõhusad.

    Veebisaidile
  • Meeste näohooldustooted

    Mehed vannitoas

    Meeste näohooldustooted

    Beiersdorfi turu-uuringud pakuvad huvitavaid andmeid meeste harjumuspäraste vannitoategevuste kohta. Kui briti mehed veedavad vannitoas keskmiselt 26 minutit päevas, siis saksa mehed viibivad seal umbes 30,7 minutit, mis annab neile itaallaste järel teise koha. Meeste kosmeetikatoodete turg peegeldab nahahoolduse tähtsust meeste jaoks. Viimastel aastatel on see kasvanud keskmiselt 5% võrra.

  • Nahahoolduse ajendid

    Konkurentsivõime versus hea enesetunne

    Nahahoolduse ajendid

    Hea enesetunde tegur ei mängi meeste nahahoolduses (veel) olulist rolli. Mehi motiveerivad nahka hooldama kolleegid tööl ja nende abikaasad. Beiersdorfi uuringu tulemuste kohaselt tunneb enam kui 65 protsenti saksa meestest end atraktiivsemana ja rohkem kui pool nendest enesekindlamana, kasutades nahahooldusvahendeid.

  • Meeste naha eripärad

    Kas meestel on paksem nahk?

    Meeste naha eripärad

    Meeste naha väliskiht on 15–20 protsenti paksem kui naiste nahal ja see sisaldab ka rohkem toetavat kollageeni. Kuna meeste naha struktuur on tugevam, on see paremini kaitstud UV-kiirguse ja kahjulike keskkonnamõjude eest. Seepärast vajavad mehed vähem pehmendavaid ja rohkem niisutavaid tooteid kui naised.

  • Meeste nahk maailmas

    Nahahoolduse erinevad nõuded riigiti

    Meeste nahk maailmas

    Piirkondlikud eripärad mängivad tootearenduses olulist rolli. Prantsuse meestel kipub olema kuiv nahk, mis on vastuvõtlik saaste mõju suhtes. Vene meeste nahk on kõige tundlikum. Pooled Hiina meestest vajavad aga tooteid rasusele nahale.

  • Kiire ja tõhus

    Mida mehed päriselt tahavad

    Kiire ja tõhus

    Beiersdorf on leidnud sellele kinnitust mitmetes uuringutes, nii keskendutakse tootesarjas NIVEA MEN selliste toodete väljatöötamisele, mida on lihtne kasutada ja mis on tõhusad.

    Veebisaidile