Meie brändid

Tugevad ja edukad – kogu maailmas

Tarbijatele lähedalNahahoolduse vajadustele kohandatud tooted

Beiersdorfi tooted on kõikjal maailmas edukad, sest tarbijad usaldavad meid. Et seda usaldust veelgi tugevdada, teeme suuri investeeringuid dermatoloogilistesse uuringutesse ja uuenduslikesse tehnoloogiatesse, globaalsete ja kohalike suundumuste analüüsidesse ning kaubamärgi üleilmsesse ühtsesse identiteeti.

Beiersdorfi kaubamärgid ühendavad rahvusvahelised suundumused tarbijate piirkondlike vajadustega, sest ei leidu kahte ühesugust turgu ja tarbijate nahahooldusega seotud nõudmised erinevad eri mandritel märkimisväärselt. Teeme ulatuslikke tarbijauuringuid ja asutame kohalikke nahauuringute keskusi, et olla oma tarbijatele nii lähedal kui võimalik.

Üks meie rahvusvahelise edu tegureid on meie uuenduslikkus. Tooteuuringutel ja arendustegevusel on olnud Beiersdorfi organisatsioonis alati põhiroll. Paljude meie teadus- ja arendusprojektide tulemused, nn 1911. aastal revolutsiooni teinud NIVEA Creme väljatöötamine, on aidanud meil kehtestada üleilmseid standardeid. 

NIVEA

NIVEA

Meie tähtsaim kaubamärk on olnud edukas üle 100 aasta ning on hetkel üks maailma suurim nahahooldustoodete kaubamärk.

Lugege lähemalt

Eucerin

Eucerin

Apteekrid, dermatoloogid ja tarbijad üle terve maailma usaldavad Eucerini nahahooldustoodete meditsiinialast pädevust.

Lugege lähemalt

nivea-men

nivea-men

Kaubamärgi NIVEA MEN moodsad ja tõhusad tooted on meeste näohooldustoodete turuliidrid. 

Lugege lähemalt

Hansaplast

Hansaplast

Rahvusvaheliselt tuntud kaubamärk Hansaplast tegi 90 aasta eest plaastrite ja haavahooldustoodete turul revolutsiooni. 

Lugege lähemalt