Beiersdorfi
tooted on kõikjal maailmas edukad, sest tarbijad usaldavad meid. Et seda
usaldust veelgi tugevdada, teeme suuri investeeringuid dermatoloogilistesse
uuringutesse ja uuenduslikesse tehnoloogiatesse, globaalsete ja kohalike
suundumuste analüüsidesse ning kaubamärgi üleilmsesse ühtsesse
identiteeti.
Beiersdorfi kaubamärgid ühendavad rahvusvahelised suundumused tarbijate
piirkondlike vajadustega, sest ei leidu kahte ühesugust turgu ja tarbijate
nahahooldusega seotud nõudmised erinevad eri mandritel märkimisväärselt.
Teeme ulatuslikke tarbijauuringuid ja asutame kohalikke nahauuringute
keskusi, et olla oma tarbijatele nii lähedal kui võimalik.
Üks meie rahvusvahelise edu tegureid on meie uuenduslikkus. Tooteuuringutel
ja arendustegevusel on olnud Beiersdorfi organisatsioonis alati põhiroll.
Paljude meie teadus- ja arendusprojektide tulemused, nn 1911. aastal
revolutsiooni teinud NIVEA Creme väljatöötamine, on aidanud meil kehtestada üleilmseid
standardeid.