Meie äristrateegia - Blue Agenda

Blue Agenda määrab kindlaks meie tulevikusuuna.
Beiersdorf AG juhatuse esimees Stefan F. Heidenreich

Meie tarbijate soovide ja vajaduste tundmine, brändide distsiplineeritud haldamine ning uuenduslik teadus- ja arendustöö on teinud Beiersdorfist selle, mis ta praegu on. Siiski tahame edaspidi tegutseda – järk-järgult – veelgi paremini ning jätkata ettevõtte arendamist jätkusuutlikult ja silmas pidades pikaajalisi eesmärke. Meie eesmärk on osaleda meile tähtsatel turgudel ja kategooriates nahahooldustoodete valdkonna liidrina. Meie suunanäitajaks on Blue Agenda. 2012. aastal kinnitatud strateegia määratleb meie tegutsemissuunad tulevaste probleemide ja ülesannete lahendamiseks ja meie eesmärkide saavutamiseks. Selles strateegilises programmis keskendutakse meie kaubamärkide tugevdamisele, uuendusliku jõu suurendamisele, tegevuse laiendamisele arenevatel turgudel ning meie pühendunud töötajatele.

Meie suunanäitaja on Blue Agenda